Není to tak dávno, co po internetu kolovalo re-designované logo mladoboleslavské Škodovky. To však prozatím nebylo oficiálně potvrzeno a ani vyvráceno. Nyní se na scénu dostává další novinka.
Nově světlo světa mělo spatřit nové logo automobilky Peugeot, jenž se více hlásí k minulosti a bude mít snahu vyzdvihnout svůj historický odkaz.
Nová podoba loga se poprvé objevila na konceptu e-Legend v roce 2018. Osazení vozů novým logem bude pravděpodobně již na letos očekávané novince – Peugeot 308, hatchbacku nové generace.
Nemění se však pouze logo, ale kompletní propagační materiál. To zahrnuje jak změnu fontu (písma), tak změn se mají dočkat i prodejny a showroomy. Vše má působit útulněji. O typickou modrou barvu však nepřijdou.
O ambicích, že Peugeot chce stát v hierarchii PSA jako vůdčí, nebo snad i exklusivnější značka, to se ví již dávno. Přesto si touto změnou chce svoji pozici utvrdit.
Je automobilka Nikola budoucnost? A co na to Tesla?