Zajímavosti

Diamant nezůstává pozadu

single-image

Letošní rok se nejspíše nese ve znamení změn. Začátkem letošního roku přišli se změnou svého image, konkrétně hlavního loga, hned dvě automobilky. Jde o značky Kia a Peugeot. Nepotvrzené zprávy a teorie kolují i okolo automobilky Škoda. Nyní se k nim přidá další francouzský podnik – Renault.

Stejně jako Peugeot se při návrhu nového loga nechal inspirovat svojí historií, Renault se vydal stejnou cestou. Tato informace koluje internetem již hezkých pár dní, přesto to není tak úplně první zpráva. Renault se se svým novým návrhem představil již na akci Renaulution konané během ledna. Tento nový symbol nesl retro-koncept Renault 5.

Historie donedávná využívaného loga bylo využíváno od roku 1992. Modernizace se pak dočkalo až v roce 2013. Podle automobilky bylo toto logo již nevhodné a trpělo nedostatky. V současnosti bylo složité, působilo strnule a bylo zatíženou řadou efektů – například i těmi prostorovými. Údajně s ním byly problémy i v tisku.

Co se týče nového vzezření, je patrné, že nové logo vychází z toho z roku 1972, jenž je právě i plošší a jednodušší. Navíc mělo svůj odkaz i ve stylu umění. Konkrétně v Op Artu, kde se logo hrálo s lidským okem pomocí tloušťky čar. U novinky tento princip již není využit, přesto zůstává koncept dvou vzájemně propojených kosočtverců. Koneckonců díky své plošnosti a tvarem kosočtverce nebo diamantu chcete-li, je návaznost už na logo RNUR z roku 1946.

Informace o novém logu se šíří tedy převážně už od začátku letošního března. Objevovat se bude současně ještě i se starým logem. Masivní a také jako jediný nasazení tohoto image bychom se pak měli dočkat od roku 2022.

Mohlo by se vám líbit